کالیته
اگر فعالیت شما در زمینه تولید پارچه است،
و به بهبود فرآیندهای مدیریت انبار و سفارشات نیازی ندارید،
کالیته انتخاب مناسبی برای شما نیست.
کالیته چیست؟

کالیته یک سامانه قدرتمند برای مدیریت انبار و ثبت سفارش‌ برای کسب‌و‌کارهای مبتنی بر طاقه‌ است. این سامانه تمرکز خود را بر مدیریت دقیق موجودی انبار و پردازش صحیح سفارشات مشتریان قرار داده است. با استفاده از کالیته، شما قادر خواهید بود تا فرآیندهایی همچون ثبت طاقه‌های ورودی به انبار، مکان‌یابی دقیق آنها در انبار و پیگیری کامل سفارش، از مرحله ثبت تا تحویل به مشتری، را به بهترین شکل مدیریت نمایید.

ویژگی ها
ویژگی‌های کالیته
کالیته شامل چه ویژگی و مزیت‌هایی است؟
پردازش بهینه سفارشات
کالیته بر الزامات خاص کسب‌وکارهای مبتنی بر پارچه‌های طاقه‌ای تمرکز دارد، به گونه‌ای که هر طاقه با یک شناسه منحصر به فرد ثبت می‌شود، اطمینان بخشی از دقت و کارایی در تحویل سفارش‌ها را ارتقاء می‌بخشد.
ثبت دقیق ورودی انبار
کالیته مکانیزه‌کردن فرآیند ثبت هر طاقه ورودی را با دقت بالا ممکن می‌سازد، به همراه رابط کاربری ساده، کارایی عملیات مدیریت انبار را افزایش داده و به روز بودن موجودی را تضمین می‌کند.
انعطاف‌پذیری در گزارش‌گیری
کالیته به مدیران کسب‌و‌کار این امکان را می‌دهد که گزارشات مفصل و قابل تفسیر از وضعیت موجودی انبار، تاریخچه طاقه‌ها، و ردیابی سفارشات تا نقطه تحویل را دریافت کنند.
دقت در مکان‌یابی طاقه‌ها
کاربران کالیته می‌توانند به راحتی هر طاقه‌ای را در انبار خود شناسایی و مکان‌یابی کرده، بدین طریق زمان جستجو و مدیریت انبار کاهش پیدا می‌کند و بهره‌وری افزایش می‌یابد.
اپلیکیشن موبایل
اپلیکیشن کالیته امکاناتی نظیر اسکن بارکد، تغییر سریع مکان طاقه‌ها و دسترسی به سفارش‌ها را از طریق دستگاه‌های موبایل فراهم می‌آورد که مدیریت انبار را به راحت‌ترین روش ممکن می‌سازد.
رابط کاربری آسان
کالیته با رابط کاربری خود، استفاده از سیستم را حتی برای افرادی با حداقل مهارت‌های فنی امکان‌پذیر و در دسترس می‌سازد، که این امر کارایی کلی کسب و کار را بهبود می‌بخشد.
پیکربندی سفارشی‌سازی‌شده
کالیته امکان پیکربندی متناسب با نیازهای منحصر به فرد هر کسب‌و‌کار را فراهم می‌آورد، که شامل سفارشی کردن فیلدهای داده، ایجاد گزارش‌های اختصاصی و تنظیم مجدد فرآیندها می‌شود .
قابلیت اطمینان و در دسترس بودن
کالیته با بهره‌گیری از معماری مبتنی بر ابر، به کاربران خود قابلیت دسترسی به داده‌ها و عملیات انبار را خارج از محل کار ممکن ساخته و همزمان اطمینان بخشیده است که سیستم قابلیت‌های اطمینان بالا و پشتیبانی لازم در صورت بروز اختلال را داراست.
سوالات متداول
آنچه شما نیاز دارید بدانید
چطور کالیته می‌تواند به کاهش خطا در مدیریت انبار کمک کند؟
کالیته چگونه دقت و به‌روز بودن موجودی انبار را تضمین می‌کند؟
کالیته چه امکاناتی برای تقویت ارتباط و اعتماد بین من و مشتریانم فراهم می‌آورد؟
”سامانه یکپارچه کالیته” چه مزیت‌های منحصربه‌فردی نسبت به سایر راهکارهای مدیریت انبار دارد؟
کار با کالیته چه میزان از مهارت فنی می‌طلبد و آیا برای کاربران عادی نیز قابل استفاده است؟
چه نوع پشتیبانی و آموزش‌هایی توسط تیم کالیته برای کاربران این سیستم ارائه می‌شود؟
آیا امکان دسترسی به نسخه‌ی دمو یا آزمایشی کالیته برای ارزیابی امکانات قبل از خرید وجود دارد؟